Zásady online výuky
Během digitální výuky se chováme tak, jako kdybychom byli v místnosti s jinými lidmi a komunikovali s nimi.
- Platí stejné formy chování a zdvořilosti jako v reálném životě.
- S majetkem druhého (obrázky, dokumenty) zacházejte ohleduplně. Platí obecná pravidla ochrany osobních údajů (GDPR).
- Pro všechny videokonference přes Microsoft Teams jsou přidělena hesla. Tato hesla nesmějí být předána dál.
- Nezhotovujte žádné zvukové či obrazové záznamy či screenshoty rozhovorů a výuky.
- Při konání videokonferencí platí náš školní řád, a to především zákaz rozšiřování nepatřičných obsahů. Porušení tohoto pravidla bude řešeno stejně jako v běžném školním provozu.
- Připravte se před zahájením výuky, aby mohla výuka začít včas. Mějte připraveny potřebné učební materiály.
- Svůj mikrofon si vypněte a zapněte pouze ve chvíli, kdy chcete mluvit.
- Hlaste se, pokud chcete něco říct. Po svém příspěvku si opět vypněte mikrofon.
- Soustřeďte se na videokonferenci, nespouštějte žádné vedlejší chaty.
- Úkoly zpracovávejte během online výuky samostatně.
- Dodržujte termíny, dejte vědět vyučujícímu, pokud nejste schopni termíny ze závažných důvodů dodržet.
- V žádném případě nezveřejňujte obsahy a komentáře, které by mohly někoho urazit a zranit. Pokud vás někdo obtěžuje, informujte o tom třídní učitelku/třídního učitele.